0591 555 376 vragen@hetmonument.nl Veilingstraat 58 (Nieuw-Amsterdam)

Verzenden en levertijd 

Kunnen mijn producten thuisbezorgd worden?

Wij hebben bij Het Monument onze eigen bezorgdienst. Daarmee kunnen we jouw bestelling bij je thuisbezorgen. Selecteer deze optie tijdens het bestellen. Sommige producten op onze webshop worden direct verstuurd vanuit de leverancier. In dat geval zal de leverancier deze producten bij je thuis komen bezorgen. 

Op hoeveel bezorgkosten moet ik rekenen?

Bezorgkosten verschillen per bestelling. Bestel je een klein product, bijvoorbeeld één van onze kleine accessoires, dan betaal je € 6,95 bezorgkosten. Voor een groot product, zoals een bank of een tafel, rekenen wij € 50.- bezorgkosten. Hoeveel bezorgkosten we rekenen voor jouw product, zie je tijdens het bestelproces duidelijk naar voren komen. Bij een bestelling boven de € 500.- komen we dit gratis bij je thuisbezorgen. Uiteraard is het altijd gratis om je bestelling bij ons in de winkel af te halen.

Nemen jullie oude artikelen mee?

Helaas nemen we geen oude artikelen mee.

Kan ik mijn pakketje volgen?

Omdat we onze eigen bezorgdienst hebben, hebben we helaas geen track & trace-mogelijkheid. Uiteraard nemen we wel altijd contact met je op om een bezorgafspraak te maken, zodat we zeker weten dat we gelegen komen. Wordt een bestelling direct verstuurd vanuit één van onze leveranciers? Dan kan het zijn dat zij wel een track & trace-mogelijkheid hebben. Daar krijg je dan een e-mail van.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Per product staat aangegeven wat de levertijd is. Veel producten hebben wij gewoon op voorraad. In dat geval kunnen wij vaak al binnen enkele dagen leveren. Maar gaat het bijvoorbeeld om een bank die we voor je op maat en in jouw kleur en materiaal bestellen, dan is de levertijd vaak meerdere weken. Uiteraard houden we je hier goed van op de hoogte. 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Bezorging in het buitenland (België, Duitsland) is mogelijk in overleg. 

Vraag een offerte aan